Prowadzisz agencję nieruchomości i chciałbyś zweryfikować efektywność procesu obsługowego w Twojej firmie? Chcesz sprawdzić, czy Agenci rozumieją potrzeby klientów i obsługują ich zgodnie z oczekiwaniami? Zleć audyt procesu obsługowego w swojej firmie. Sprawdzę, przeanalizuję i przygotuję dla Ciebie raport z diagnozą stanu zastanego wraz z rekomendacjami działań poprawiających jakość i efektywność procesu obsługowego.

Podstawą audytu procesu obsługowego są:

  1. analiza dokumentacji obecnie funkcjonującej w firmie, tj.:  procedur i instrukcji, regulaminów organizacyjnych i dokumentacji procesowej
  2. wywiady przeprowadzone z osobami zaangażowanymi w proces

Cena konsultacji ustalana jest indywidualnie w zależności od zakresu.

Comments

Albert Webb

Pellentesque nec nam aliquam sem et tortor consequat id porta. Elit scelerisque mauris pellentesque pulvinar. Interdum consectetur libero id faucibus nisl tincidunt eget.

Theresa Barnes

Lectus sit amet est placerat in egestas erat imperdiet sed. Pharetra massa massa ultricies mi. Euismod nisi porta lorem mollis aliquam ut porttitor.

Jason Hughes

Urna cursus eget nunc scelerisque viverra. Sed risus ultricies tristique nulla aliquet enim tortor at auctor. Praesent elementum facilisis leo vel.

Send a Comment

Komentując, akceptujesz Politykę prywatności