Kursów, szkoleń i warsztatów sprzedażowych nastawionych na pozyskiwanie klientów jest wiele, mało kto mówi o jakości i standardach obsługi, które długofalowo decydują o tym, czy agent zostanie zapamiętany czy zginie w gąszczu swoich konkurentów.
Aby budować trwałe relacje z klientem niezbędne jest jednak spojrzenie na obsługę klienta z jego perspektywy. Zrozumienie optyki klienta, pozwoli na zidentyfikowanie mocnych i słabych stron ścieżki sprzedażowej, a w efekcie jej zmodyfikowanie w kierunku dostarczania klientowi spójnych doświadczeń, w każdym punkcie styku z marką.
Wysoka jakość obsługi docelowo przekłada się na wzrost lojalności klientów, klienci nie tylko będą wracać, ale zostaną również ambasadorami marki, będą rekomendować usługi rodzinie i znajomym, a to w efekcie przełoży się z kolei na większą liczbę nieruchomości przyjętych do portfolio agenta i firmy (większa liczba pozysków), lepszą jakość pozysków (więcej umów na wyłączność), wzrost wolumenu sprzedaży nieruchomości (więcej sprzedanych nieruchomości) i wyższą marżowość (wyższe prowizje).
Postaw na jakość i poprawę procesu obsługi klienta poprzez budowanie pozytywnego doświadczenia klienta na każdym etapie styku klienta z marką i spraw, że Twoja Agencja zostanie zapamiętana, a Twój Agent nie będzie jednym z wielu, a tym jedynym, do którego zgłaszają się klienci.
Albert Webb
Pellentesque nec nam aliquam sem et tortor consequat id porta. Elit scelerisque mauris pellentesque pulvinar. Interdum consectetur libero id faucibus nisl tincidunt eget.
Theresa Barnes
Lectus sit amet est placerat in egestas erat imperdiet sed. Pharetra massa massa ultricies mi. Euismod nisi porta lorem mollis aliquam ut porttitor.