Kursów, szkoleń i warsztatów sprzedażowych nastawionych na pozyskiwanie klientów jest wiele, mało kto mówi o jakości i standardach obsługi, które długofalowo decydują o tym, czy agent zostanie zapamiętany czy zginie w gąszczu swoich konkurentów.

Aby budować trwałe relacje z klientem niezbędne jest jednak spojrzenie na obsługę klienta z jego perspektywy. Zrozumienie optyki klienta, pozwoli na zidentyfikowanie mocnych i słabych stron ścieżki sprzedażowej, a w efekcie jej zmodyfikowanie w kierunku dostarczania klientowi spójnych doświadczeń, w każdym punkcie styku z marką.

Wysoka jakość obsługi docelowo przekłada się na wzrost lojalności klientów, klienci nie tylko będą wracać, ale zostaną również ambasadorami marki, będą rekomendować usługi rodzinie i znajomym, a to w efekcie przełoży się z kolei na większą liczbę nieruchomości przyjętych do portfolio agenta i firmy (większa liczba pozysków), lepszą jakość pozysków (więcej umów na wyłączność), wzrost wolumenu sprzedaży nieruchomości (więcej sprzedanych nieruchomości) i wyższą marżowość (wyższe prowizje).

Postaw na jakość i poprawę procesu obsługi klienta poprzez budowanie pozytywnego doświadczenia klienta na każdym etapie styku klienta z marką i spraw, że Twoja Agencja zostanie zapamiętana, a Twój Agent nie będzie jednym z wielu, a tym jedynym, do którego zgłaszają się klienci.

Warsztaty dedykowane są agencjom nieruchomości, które stawiają na skuteczną komunikację i jakość obsługi klienta. Agencjom, dla których pozytywny wizerunek, wysoki standard obsługi i relacje z klientem są priorytetem.

Warsztaty prowadzone są stacjonarnie i grupowo (optymalna liczba uczestników 6- 12 osób).

Warsztaty pozwalają na poznanie perspektywy klienta, zrozumienie jego potrzeb i oczekiwań, zidentyfikowanie punktów styku klienta z firmą i ścieżek jego kontaktów. Zorientowanie na klienta jest podstawą do zaprojektowania lub modyfikacji procesu obsługi oraz wyznaczeniu standardów obsługi spełniających oczekiwania klienta.

Warsztaty składają się z 4 modułów:
- diagnoza stanu zastanego, identyfikacja źródeł pozyskania klienta.
- analiza typologii klientów pod kątem preferencji dotyczących obsługi.
- stworzenie persony/person i omówienie wzoru ich zachowania.
- przygotowanie mapy podróży klienta

Przed rozpoczęciem warsztatów przeprowadzam audyt dokumentacji obecnie funkcjonującej w firmie, tj.: procedur i instrukcji, regulaminów organizacyjnych i dokumentacji procesowej (jeśli jest).

Celem warsztatów jest:
- stworzenie mapy doświadczeń klienta, mającej na celu zrozumienie jego potrzeb i oczekiwań. Zwizualizowana ścieżka umożliwi spojrzenie na pracę agencji/ agenta oczami klienta, pokaże wszystkie punkty interakcji (punkty styku) klienta z marką/procesem/usługą.

- zidentyfikowanie rozwiązań i standardów zwiększających zadowolenie klienta. Usprawnienie elementów, które negatywnie wpływają na doświadczenie klienta i zaprojektowanie takich, które wywołają efekt wow!

Cena warsztatów ustalana jest indywidualnie w zależności od formy spotkania oraz liczby osób uczestniczących w warsztatach.

Comments

Albert Webb

Pellentesque nec nam aliquam sem et tortor consequat id porta. Elit scelerisque mauris pellentesque pulvinar. Interdum consectetur libero id faucibus nisl tincidunt eget.

Theresa Barnes

Lectus sit amet est placerat in egestas erat imperdiet sed. Pharetra massa massa ultricies mi. Euismod nisi porta lorem mollis aliquam ut porttitor.

Jason Hughes

Urna cursus eget nunc scelerisque viverra. Sed risus ultricies tristique nulla aliquet enim tortor at auctor. Praesent elementum facilisis leo vel.

Send a Comment

Komentując, akceptujesz Politykę prywatności